سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : 156
آیت‌الله «فلاحتی» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری از جامعه مواجه است که هستی خود را پای این نظام دادند؛ بنابراین باید بهترین خدمات رفاهی و درمانی برای این قشر از جامعه ارائه شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تأکید کرد؛ ضرورت ارائه بهترین خدمات رفاهی و درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان روز (دوشنبه) در دیدار با «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلی امام خمینی (ره) رشت، با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا یک افتخار و به نوعی بالاترین خدمت در جامعه است، اظهار داشت: شهدا و خانواده آنان زحمات بسیار زیادی در دوران دفاع مقدس کشیده و این نظام مقدس استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان و استقامت خانواده آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را یکی از نهاد‌های مهم و خدمت‌گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری از جامعه مواجه است که هستی خود را پای این نظام دادند؛ بنابراین باید بهترین خدمات رفاهی و درمانی برای این قشر از جامعه ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ کرامت و قدردانی از زحمات خانواده شهدا، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه قدردانی و اکرام از خانواده شهدا را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانند که این امر حاکی از اهمیت نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند تمامی مشکلات ایثارگران در کشور را برطرف کند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران علی‌رغم جانفشانی‌های خود در دوران دفاع مقدس، بعضاً در عرصه‌های مختلف با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ به این منظور تمامی نهاد‌ها باید به کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را برطرف کنند.

وی اقدامات دولت در چند ماه اخیر را بسیار مهم و قابل تأمل دانست و تاکید کرد: دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات بی‌نظیری انجام داده است؛ ولی متأسفانه به دلیل ضعف رسانه‌ای، این اقدامات رسانه‌ای نمی‌شود.
https://shahedinst.ir/vdcfivdyaw6dt.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما