چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : 443
اطلاعیه پنجم هیأت اجرایی برگزاری انتخابات در خصوص روند ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات مؤسسه اندوخته شاهد صادر شد.
تشکر از استقبال پور شور خانواده معزز شهدا در ثبت نام ها /تذکر مهم پیرامون بارگزاری مدارک درخواستی
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، پیرو اطلاعیه شماره 4 هیأت اجرایی برگزاری انتخابات، اعضاء محترمی که تمایل به داوطلبی برای عضویت در هیأت امناء و همچنین عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات دوره بعد مؤسسه اندوخته شاهد را دارند در فرصت باقی مانده به تکمیل مدارک اقدام کنند.

متن اطلاعیه به این شرح است:
به نام خدا
با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۳ که به  شعار «جهش تولید با مشارکت مردم »توسط مقام عظمای ولایت مزین شده است و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان، به اطلاع می رساند از آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات دور بعد مؤسسه اندوخته شاهد در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ تا امروز با استقبال پور شور خانواده معزز شاهد عضو موسسه همراه بوده که موجب سپاس خادمان ایشان در بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه اندوخته شاهد است.
با توجه به زمان باقی مانده برای ثبت نام داوطلبان و عدم تمدید این زمان تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ از داوطلبان گرامی در خواست می شود در زمان باقی مانده نسبت به ثبت نام یا تکمیل مدارک اقدام نمایند.
با بررسی عمومی مدارک بارگزاری شده  داوطلبان گرامی  توسط اعضای هیات نظارت به ویژه در بخش داوطلبان هیات امنا مشاهده می شود که برخی ثبت نام کنندگان مدارک ناقص یا غیر مرتبط را در زمینه سوابق کاری بارگزاری کرده اند.
از ثبت نام کنندگان گرامی و دیگر اعضای محترم موسسه درخواست می شود با مطالعه اطلاعیه شماره ۳ و دقت در شرایط تخصصی داوطلبان عضویت در هیات امنا بر اساس اساسنامه موسسه نسبت به اصلاح یا بارگزاری مجدد مدارک به ویژه در خصوص بند ۳ شرایط عضویت مبنی بر موارد زیر، اقدام نمایند:
 - دارا بودن حداقل یک سال تجربه خدمتی و مدیریتی در سمت های عضویت هیات امنا ، هیات مدیره ، مدیر عامل ، رییس نهاد و سازمان اقتصادی دارای حد اقل ۲۰۰ نفر نیروی انسانی یا حداقل سرمایه ثبتی ۱۰۰۰ میلیارد ریال یا سود خالص سالیانه ۲۰۰۰ میلیارد ریال برابر صورت های مالی حسابرسی شده.
و من الله توفیق

هیات اجرایی برگزاری انتخابات هیات امنا موسسه اندوخته شاهد
https://shahedinst.ir/vdcebx8eijh8e.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما