کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تأکید کرد؛ ضرورت ارائه بهترین خدمات رفاهی و درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران

7 تير 1401 ساعت 9:11

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری از جامعه مواجه است که هستی خود را پای این نظام دادند؛ بنابراین باید بهترین خدمات رفاهی و درمانی برای این قشر از جامعه ارائه شود.


به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان روز (دوشنبه) در دیدار با «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مصلی امام خمینی (ره) رشت، با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا یک افتخار و به نوعی بالاترین خدمت در جامعه است، اظهار داشت: شهدا و خانواده آنان زحمات بسیار زیادی در دوران دفاع مقدس کشیده و این نظام مقدس استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان و استقامت خانواده آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را یکی از نهاد‌های مهم و خدمت‌گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری از جامعه مواجه است که هستی خود را پای این نظام دادند؛ بنابراین باید بهترین خدمات رفاهی و درمانی برای این قشر از جامعه ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ کرامت و قدردانی از زحمات خانواده شهدا، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه قدردانی و اکرام از خانواده شهدا را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانند که این امر حاکی از اهمیت نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند تمامی مشکلات ایثارگران در کشور را برطرف کند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران علی‌رغم جانفشانی‌های خود در دوران دفاع مقدس، بعضاً در عرصه‌های مختلف با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ به این منظور تمامی نهاد‌ها باید به کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را برطرف کنند.

وی اقدامات دولت در چند ماه اخیر را بسیار مهم و قابل تأمل دانست و تاکید کرد: دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات بی‌نظیری انجام داده است؛ ولی متأسفانه به دلیل ضعف رسانه‌ای، این اقدامات رسانه‌ای نمی‌شود.


کد مطلب: 156

آدرس مطلب :
https://www.shahedinst.ir//news/156/نماینده-ولی-فقیه-استان-گیلان-تأکید-ضرورت-ارائه-بهترین-خدمات-رفاهی-درمانی-خانواده-شهدا-ایثارگران

موسسه اندوخته شاهد
  https://www.shahedinst.ir/