يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : 400
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت هتل «خورشید هشتم» کوثر در مشهد مقدس را افتتاح کردند.
هتل خورشید هشتم کوثر در مشهد مقدس افتتاح شد/هتل خورشید کوثر پس از ۱۸ سال در اختیار ایثارگران قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در جریان سفر یک روزه به مشهد مقدس هتل خورشید هشتم کوثر را افتتاح کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم افتتاحیه گفت: هر ساله زائران ایثارگر بسیاری به مشهد سفر می‌کنند و خدمت‌رسانی به این قشر معزز یکی از دغدغه‌های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران است. کلنگ این هتل 18 سال‌ پیش خورده بود و با توجه به مشکلات متعدد، به بهره داری نرسیده بود که با همت سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و با همکاری سایر سازمان‌های وابسته به بنیاد در طول یک سال گذشته 50 درصد باقیمانده این پروژه تکمیل شد و امروز به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: برای تکمیل این پروژه 160 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت تا زائران ایثارگر بتوانند از خدمات این هتل بهره‌مند شوند. 30 درصد تخت‌های این هتل مخصوص ایثارگران و جانبازان به خصوص برای افراد سالمند و ویلچری طراحی شده است تا ایثارگران عزیز بتوانند به راحتی در این هتل اقامت کنند.
معاون رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این هتل یک مرکز اقامتی و فرهنگی ممتاز باشد و با فعالیت این هتل سبک جدید در هتلداری کشور ایجاد شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در مراسم افتتاحیه این هتل، گفت: احداث این هتل و خدمت در این هتل یک باقیات صالحات است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که زائر امام رضا (ع) نیز هستند، اجر و پاداش ارزشمندی خواهد داشت.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی پس از این مراسم از اتاق‌های ویژه جانبازان، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، آشپزخانه، رستوران، اتاق‌های اقامتی و فضای تجاری این هتل بازدید کرد.
گفتنی است، هتل خورشید هشتم کوثر یکی از هتل‌های زیر مجموعه هتل‌های کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در فاصله 70 متری حرم مطهر قرار دارد، این هتل در زمینی به مساحت حدود 7 هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر 40 هزار متر مربع در 11 طبقه احداث شده است و 6 طبقه اقامتی و تجاری و 5 طبقه آن شامل پارکینگ و خدمات است. این هتل سه رستوران با زیربنای 2400 متر مربع دارد.
سالن همایش و مجالس، استخر، سونا، مجموعه آب‌درمانی و امکانات ورزشی تنیس روی میز و بدمینتون نیز از امکانات این هتل است.
https://shahedinst.ir/vdchtvnkd23nv.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما