چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : 432
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری شاهد انرژی «سهامی خاص» در محل شرکت و با حضور کلیه سهامداران و نمایندگان صاحبان سهام برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری شاهد انرژی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد در ابتدا پیام هیئت مدیره و گزارش اقدامات صورت گرفته و گزارش مالی توسط مدیرعامل و معاون مالی شرکت ارائه شد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده موسسه حسابرسی  تشریح گردید.
همچنین در ارتباط با تصویب صورتهای مالی و معاملات مشمول ماده 129 قانون تجارت رای گیری گردید که با اکثریت آرا به تصویب رسید.
متعاقب آن هیئت رئیسه مجمع در مورد تعیین حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالاانتشار و سایر مسائل قانونی بر اساس رای گیری و دریافت نقطه نظرات سهامداران حاضر تصمیم گیری و مراتب را در قالب و چارچوب تکالیف مجمع ابلاغ نمود.
در خاتمه هیئت رئیسه مجمع، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های هیئت مدیره محترم و مدیریت عامل محترم شرکت تاکید نمود که اهداف مصرحه بالاخص پروژه های توسعه حسب برنامه زمانبندی مصوب اجرا و مدیریت عالیه شرکت نسبت به توسعه و گسترش حوزه فعالیت خویش و ورود به عرصه های جدید سرمایه گذاری و بازرگانی اقدام نماید.
پس از پایان مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده شرکت با دستور کار اصلاح ماده 51 اساسنامه در خصوص سال مالی شرکت برگزار شد و طی آن تعیین گردید که سال مالی شرکت روز اول تیر ماه هر سال آغاز و روز آخر خرداد ماه سال آینده به پایان می رسد.

 
https://shahedinst.ir/vdccaiq082bq1.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما