شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : 5
آقای علی اسفندیاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اندخته شاهد در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به بیان نکاتی در خصوص مسائل جاری موسسه پرداختند.
ظرفیت موسسه اندوخته شاهد یک ظرفیت بسیار بزرگ و بی نظیر در کشور است
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد آقای علی اسفندیاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اندخته شاهد در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به بیان نکاتی در خصوص مسائل جاری موسسه پرداختند.

در این دیدار که مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شاهد انرژی نیز حضور داشتند، اسفندیاری خطاب به مدیر کل بنیاد شهید ابراز داشت: نکته ای که وجود دارد که خود حضرتعالی هم از گذشته با آن آشنایی دارید و می شناسید و بعضی از دوستان بزرگواران اظهار داشتند و عرض کنیم این است که، ظرفیت موسسه اندوخته شاهد یک ظرفیت بسیا بزرگ و بی نظیر در کشور است. چرا ؟ چون، در موسسه اندوخته شاهد همه فرزندان و همسران شهدای کشور عضو هستند.

وی اظهار داشت: اولا اینکه یک موسسه خصوصی است چون همه سهامداران آن شخصی هستند و همه فرزندان و خانواده های شهدا هستند و در عین اینکه خصوصی است و شخصی نیست چرا؟ چون مال یکی دو نفر نیست و برای همه مجموعه فرزندان و همسران شهدای کشور است که این یک حالت بی نظیر است که این شرکت دارد.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت بی نظیر تر از همه اینها است تنها شرکت خصوصی می باشد که ذیل رهبری معظم انقلاب تعریف می شود یعنی ذیل حاکمیت نظام.





 
https://shahedinst.ir/vdcc2aqpl2bq.8a.html
نام شما
آدرس ايميل شما