چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : 380
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی جناب آقای دکتر«سید مهدی جولایی» را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه اندوخته شاهد منصوب کرد.
انتصاب دکتر«سید مهدی جولایی»به مدیر عاملی موسسه اندوخته شاهد
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی دکتر سید مهدی جولایی را به‌ عنوان مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد منصوب کرد.
 
متن حکم صادره  از سوی دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

جناب آقای سید مهدی جولایی
با سلام
ابلاغیه اخیر دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری کامل مدیریت موسسه اندوخته شاهد و اداره آن به بدست سهامداران اصلی در جامعه معزز ایثارگری که علیرغم تاکیدات معظم له در سالهای گذشته به انجام نرسیده بود، فرصت مغتنمی را فراهم نموده تا توفیق تحقق فرمان رهبری معظم انقلاب و مطالبه دیرینه جامعه معزز شاهد و ایثارگر در این دوره به دست پرتوان فرزندان معزز شاهد فراهم گردد. اینک که با تلاش همکاران اینجانب گام های اولیه با طراحی فرایند نحوه اجرای این اقدام برداشته شده است، ضرروت دارد مجموعه ای توانمند از فرزندان معزز شهدا این مأموریت را عملیاتی نمایند. در این راستا جنابعالی را که دارای سوابق اجرایی، تعهد و تخصص میباشید بر اساس مصوبه  مورخ 1401/06/05 هیات امنا وهیات مدیره موسسه، به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل موسسه اندوخته شاهد منصوب  می نمایم.
در این راستا انتظار می رود ضمن بهره گیری و استفاده از ظرفیتهای مدیریتی و تخصصی موجود به ویژه در خانواده معظم شاهد و ایثارگر، زمینه تحقق این مهم را در چارچوب طرح ابلاغی به انجام رسانید.


در پایان این حکم از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای مهندس طاهر موهبتی سرپرست سابق موسسه اندوخته شاهد تشکر شده است.

https://shahedinst.ir/vdceb78xijh8v.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما