دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : 29
آقای علی اسفندیاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه در دیدار با رابطین استان فارس به بیان نکاتی در خصوص سهام خانواده های محترم شهدا پرداختند.
این یک فرصت خوب برای فرزندان و همسران شهدا می باشد
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد آقای علی اسفندیاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه در دیدار با رابطین استان فارس به بیان نکاتی در خصوص سهام خانواده های محترم شهدا پرداختند.
در این دیدار صمیمانه که مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شاهد انرژی نیز حضور داشتند، ایشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رابطین استان اظهار داشتند؛ این یک فرصت است برای حضور موثر در تصمیم گیری ها، زیرا تا به حال ما هرچقدر به فرزندان و همسران معزز شهدا اصرار داشتیم که آقا بیایید واکنش نشان بدهید نسبت به سهام خود و حساسیت نشان بدهید اما هیچکس این کار را نمی کرد اصلاً خیلی ها خبر هم نداشتند. خوب اما این اتفاق با پیگیری های انجام شده که مخصوصاً در سال ۹۹ افتاد یک فرصت به ما داد و یک محیط ایجاد کرد، از تردید ما کم کرد و آن هم اینکه همه سهامداران روی سهامشان حساس شدند که این خودش یک لطف است این که سهامدار حساس بشود و بگوید سهام من کجاست؟ سود سهام من چه شد؟ تا به حال بیست سال بود که هیچکس کاری نداشت و خیلی این نوع مسائل پیگیری نمی شد.

هر کس به هر شیوه ای که دلش می خواست کار را انجام می داد و هیچکس هم سوال نمی کرد که آقا شما چه کار می کنید؟ چقدر سود داریم؟ سودها بر چه اساسی تقسیم می شود؟ به قول حاج آقا مثلاً ۴۰ تا سود دادی خوب الان می گوید حداقل باید هزارتا سود داشته باشد بنده می‌گویم بله ما قبلاً هر چه می گفتیم آقا بیایید و بخواهید تا این ها این کار را انجام بدهند، کسی توجه نمی کرد. ولی با پیگیری هایی که به طور مرتب انجام شد یک فرصتی ایجاد می شود یک فضای جدیدی پیش می آید و یک فضای جدیدی چینش می شود الان سهامدار حساس است و دنبال سهام و سود است و سوال دارد که سهام من کجاست ؟ سود سهام من چه شد؟ و این یک نقطه مثبت است.

https://shahedinst.ir/vdcg4.9xaak9yrrp.html
نام شما
آدرس ايميل شما