چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : 279
۲۵ هزار یادواره بزرگ و کوچک شهدا سالانه در کشور برگزار می‌شود تا مردم بدانند که آرامش امروز را مدیون چه کسانی هستند.
سردار ناظری: برگزاری سالانه ۲۵ هزار یادواره شهدا در کشور
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد؛ جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: جمهوری اسلامی ایران، دولتی معنوی است که قدرتش را از شهدای خود گرفته است که باید این قدرت معنوی و الهی را روز به روز گسترش دهیم.

سردار علی ناظری افزود، برای امسال ۴ کنگره را پیش بینی کردیم که یکی مربوط به شهدای قم و دیگری شهدای ورزشکار در تهران و دو کنگره دیگر هم در لرستان و اردبیل است که در زمستان امسال برگزار می‌شود و این کنگره‌ها هر ۱۰ سال یکبار تکرار می‌شود.
وی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز با دانشگاه شهید چمران اهواز قرارداد داریم تا زندگی مبارزاتی فرماندهانی را که زنده اند در سطح آموزش عالی و آموزش و پرورش تحلیل کنند و کنگره شهدای اصفهان را نیز در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌کنیم تا جوانان به ویژه جوانان این استان ، شهدای خود از جمله شهیدان ردایی پور ، حسین خرازی و دیگر شخصیت‌ها را بهتر بشناسند.
برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس ما مثل شهید وزوایی ، شهید حسن باقری و شهید مهدی زین الدین از دانشجویان بودند.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره برنامه‌های بلند مدت در این سازمان گفت: سند چشم انداز جمهوری اسلامی در دو دسته ۱۰ ساله برای اعتلای بسیج در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال پیاده سازی است که امسال ، سال اولش است و چشم انداز آن خودسازی ، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی است.
https://shahedinst.ir/vdcbu9b5prhbz.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما