چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : 387
سلیمانی همزمان با هفته دولت به دیدار خانواده شهید امدادگر «لآلی» رفت و از رشادت‌های شهدای امدادگر در امدادرسانی به رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
تجلیل از رشادت‌های شهدای امدادگر در دوران دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر همزمان با هفته دولت به دیدار خانواده شهید امدادگر «حسین لآلی» رفت و از رشادت‌های شهدای امدادگر در امدادرسانی به رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی در این دیدار با ابلاغ سلام و قدردانی رئیس جمعیت هلال احمر از خانواده شهید لآلی اظهار داشت: شهدا و به خصوص شهدای امدادگر جایگاه ویژه‌ای دارند که باید به آن‌ها توجه و دستاورد‌های ایشان تبیین شود.

سلیمانی افزود: نسبت به جایگاه شهدا و اقدامات بزرگی که آن‌ها انجام داده‌اند غفلت شده است. شهدای امدادگر در سخت‌ترین مقاطع و زمان‌های جنگ به مقام رفیع شهادت نائل شدند و از خود رشادت‌های زیادی برای امداد رسانی به رزمندگان نشان دادند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت همچنان در میان کادر و اعضای داوطلب هلال احمر موج می‌زند و پرسنل، امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر در ایام شیوع کرونا، واکسیناسیون مردم، غربالگری و کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا و همچنین در زمان‌هایی که حوادث طبیعی رخ می‌دهد، به خوبی نشان داده‌اند که در خط مقدم حفاظت از زندگی و سلامت مردم حضور دارند.

مادر شهید لآلی هم در این دیدار اظهار داشت: شهید لآلی در ایام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده‌ها و انقلابیون مخالف رژیم پهلوی امدادرسانی می‌کرد و در پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش‌آفرینی کرد.

شهید «حسین لآلی» با آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران از همان روز‌های ابتدایی به میدان رفته و در سال ۱۳۶۱ در منطقه جنگی عین خوش در حین امداد رسانی به رزمندگان بر اثر اصابت راکت دشمن بعثی به آمبولانس امدادی به شهادت رسید.

در این دیدار «پورساداتی» مشاور رئیس جمعیت در امور شهدا و ایثارگران، «رجایی» معاون اجتماعی فرهنگی شهردار منطقه ۲ و «حبیبی» دبیر ستاد محلات کم‌برخوردار ستاد توانمند سازی منطقه ۲ تهران حضور داشتند.
https://shahedinst.ir/vdcbuzbfprhbw.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما