يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
کد مطلب : 457
اطلاعیه شماره 15 هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد

اعلام زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات آتی مؤسسه

جلسه مجمع عمومی عادی برای انتخاب اعضاء هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات آتی مؤسسه در نوبت دوم در تاریخ 22/ خرداد /1403 به طور کامل تکرار شده و با حضور تمام داوطلبین نوبت اول مجددا برگزار می گردد.
اعلام زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات آتی مؤسسه
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، به اطلاع اعضا محترم می رساند با توجه به اینکه وفق ماده ۱۲ اساسنامه در مرحله اول تعداد آراء ماخوذه به حد نصاب نرسید و مجمع رسمیت نیافت، هیات محترم نظارت مقرر نمود جلسه مجمع عمومی عادی برای انتخاب اعضاء هیأت امناء و هیأت نظارت بر انتخابات آتی مؤسسه در نوبت دوم در تاریخ 22/ خرداد /1403 به طور کامل تکرار شده و با حضور تمام داوطلبین نوبت اول مجددا برگزار گردد.
بر این اساس داوطلبان محترم می‌توانند از ساعت 8صبح روز۱۶/خرداد/1403 تا ساعت ۱۴ مورخ ١٨/خرداد/1403 به ویرایش و یا اضافه نمودن محصولات تبلیغی جدید بر روی سامانه اقدام نمایند تا پس از بررسی و تایید هیات نظارت بر انتخابات در موعد مقرر برای بازدید عموم در سامانه قرار گیرد.
لازم به ذکر است زمان تبلیغات این انتخابات از ساعت 08 صبح روز 19/خرداد/1403 الی ساعت 22 مورخ 21/خرداد/1403 در دسترس اعضاء می باشد.
زمان برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح روز 22/خرداد/1403 الی 20 همان روز می‌باشد که اعضا محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخابات موسسه اندوخته شاهد نمایندگان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد
 
https://shahedinst.ir/vdcjfaexzuqei.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما