کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از افتخارات ما این است که تمام فرزندان و همسران شهدا عضو مجموعه ما هستند

31 ارديبهشت 1401 ساعت 9:47

از افتخارات ما این است که اولا مجموعه ما خصوصی است و ما در عین خصوصی بودن تمام فرزندان و همسران شهدا عضو مجموعه ما هستند. که این اولین افتخار ما حساب می شود. دومین افتخار ما که می تواند مجموعه ما را در کل کشور بی نظیر کند و نه کم نظیر، این است که مجموعه ما تنها مجموعه است که ذیل حاکمیت نظام و ذیل رهبری معظم انقلاب تعریف می شود.


به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد: آقای علی اسفندیاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اندخته شاهد در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان و همسران موسسه اندوخته شاهد استان فارس به بیان نکاتی در خصوص مسائل جاری موسسه پرداخت.

در این دیدار صمیمانه که مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شاهد انرژی نیز حضور داشتند، اسفندیاری خطاب به مدیر کل بنیاد شهید و حاضرین ابراز داشت" در موسسه اندوخته شاهد همه فرزندان شهدا و همسران شهدا عضو هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: از افتخارات ما این است که اولا مجموعه ما خصوصی است و ما در عین خصوصی بودن تمام فرزندان و همسران شهدا عضو مجموعه ما هستند. که این اولین افتخار ما حساب می شود. دومین افتخار ما که می تواند مجموعه ما را در کل کشور بی نظیر کند و نه کم نظیر، این است که مجموعه ما تنها مجموعه است که ذیل حاکمیت نظام و ذیل رهبری معظم انقلاب تعریف می شود. مجموعه ما بر اساس اساسنامه نماینده ولی فقیه به نمایندگی از خود ولی فقیه و رئیس هیات امنای موسسه اندوخته شاهد می باشد.

وی افزود: موسسه اندوخته شاهد در حال حاضر دارای 30 شرکت زیر مجموعه می باشد که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند. 

اسفندیاری ادامه داد: از سال 63 که این مجموعه آغاز به کار کرده و دارای قدمت و سابقه زیادی است و در حوزه های اقتصادی مختلف دارای فعالیت و کار بوده و فراز نشیب های زیادی داشته است. 

ایشان در پایان افزود: در طول این 38 سال  گذشته متاسفانه در برخی از مواقع دارای رکود بوده ولی در سایر زمانهای دیگر فعالیت خیلی خوبی داشته و مجموعه ما از خیلی از مجموعه های دیگر که الان هستند قدمت بیشتری دارد.


کد مطلب: 3

آدرس مطلب :
https://www.shahedinst.ir//news/3/افتخارات-این-تمام-فرزندان-همسران-شهدا-عضو-مجموعه-هستند

موسسه اندوخته شاهد
  https://www.shahedinst.ir/