کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات قرارداد بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» ایثارگران

17 خرداد 1401 ساعت 9:16

قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران شامل بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» سال ۱۴۰۱ ایثارگران در راستای اجرای ماده ۴۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با شرکت برنده مناقصه یعنی بیمه تجارت نو منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران شامل بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» سال 1401 ایثارگران در راستای اجرای ماده 46 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با شرکت برنده مناقصه یعنی بیمه تجارت نو منعقد شد. بر اساس این قرارداد، ایثارگرانی که شاغل و یا بازنشسته دستگاه‌های دولتی نبوده و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند چنانچه به هر دلیل فوت و یا نقص عضو شوند تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند. بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت بیمه برای فوت به هر علت مبلغ 15 میلیون تومان و برای نقص عضو حداکثر تا مبلغ 15 میلیون تومان غرامت به خانواده متوفی و یا شخصی که دچار نقص عضو شده است پرداخت می‌کند.

سقف خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی منازل مسکونی و اثاثیه ایثارگران در سال 1401 نیز تا سقف مبلغ 70 میلیون تومان است. بنابراین ایثارگرانی که مشمول این خدمات می‌شوند در صورت بروز حادثه و حوادث غیرمترقبه می‌توانند به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور جهت بهره‌مندی از این خدمات مراجعه یا تماس بگیرند. این قرارداد توسط محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیما نوراللهی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو شرکت برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران به امضا رسید.

جعفر واحدی سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه امضای این قرارداد گفت: امیدواریم در سال 1401 هیچ‌گونه حادثه ناگواری برای ایثارگران عزیز در پیش نباشد و این قرارداد صرفاً به عنوان حمایت و اطمینان خاطر خانواده‌های ایثارگر مورد بهره‌برداری قرار گیرد. میزان سقف خسارات پرداختی نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل‌توجهی داشته است و این فرصت به وجود آمده است که شرکت بیمه‌گر فرصت خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری را به عنوان یک افتخار در تاریخچه خود ثبت کند.


کد مطلب: 67

آدرس مطلب :
https://www.shahedinst.ir//news/67/جزئیات-قرارداد-بیمه-عمر-حادثه-حوادث-غیرمترقبه-ایثارگران

موسسه اندوخته شاهد
  https://www.shahedinst.ir/