دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : 26
قاضی زاده هاشمی گفت: شهادت شهید صیاد خدایی از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اقدام تروریستی بار دگر چهره پلید و جنایتکار گروه کفر و استکبار را به نمایش گذاشت.
شهادت شهید خدایی بار دیگر چهره پلید استکبار را به نمایش گذاشتبه گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت صیاد خدایی را تسلیت گفت.
 
متن پیام تسلیت قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
خانواده محترم شهید گرانقدر سرهنگ پاسدار صیاد خدایی
 
سلامٌ علیکم
 
هر کجا بیرق نور و حقیقت در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می‌شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می‌خورد. این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.
 
شهادت شهید والا مقام «صیاد خدایی» از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دگر چهره پلید و جنایتکار گروه کفر و استکبار را به نمایش گذارد بی تردید اعمال غیرانسانی این عناصر تروریست نه تنها از ایمان و اراده ملت بزرگ ایران نخواهد کاست بلکه روحیه ایثار و شهادت را در میان آنان بیش از گذشته شعله‌ور خواهد کرد.
 
بی شک اینگونه اقدامات ددمنشانه در این موقعیت حساس که ملت آخرین بندهای استعمار و تحریم را به خوبی با تدابیر ارزشمند رهبری و همبستگی و توان داخلی می‌گسلد و آماده حرکت جهادی در گام دوم انقلاب است، نشان دهنده مسیر صحیح و پیروزمندانه دولت و ملت غیور ایران است.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران و خانواده معظم ایشان، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
 
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
 
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
https://shahedinst.ir/vdcd6.0xyyt0922a.html
نام شما
آدرس ايميل شما